Тиждень безбар’єрності: Електронний кейс менеджмент – як інструмент доступності соцпослуг
З 19 по 25 травня 2025 року Україна вперше проводитиме Національний
тиждень безбар'єрності. Це тиждень - крок до створення інклюзивного
суспільства, де кожен має рівні права і можливості.
Політика соціального захисту населення спрямована на подолання
бар’єрів, які перешкоджають доступності соціальних послуг, стримують
можливості розвивати корисні інструменти підтримки уразливих категорій
громадян.
Поширюючи успішні практики Полтавської області з впровадження
безбар’єрних рішень в сфері соціального захисту, розпочинаємо тематичну
інформкампанію саме з досягнень громад у використанні електронного кейс
менеджменту – функціоналу Соціального порталу Мінсоцполітики
https://soc.gov.ua.
Що це за сервіс і які переваги його для мешканців області –
потенційних отримувачів?
Першочерговим кроком для організації надання соціальних послуг є
подання заяви особи, яка потребує такої послуги.
Враховуючи, що потенційними отримувачами соціальних послуг є особи
та сім’ї, які опинились в складних життєвих обставинах, належать до числа
уразливих категорій громадян, які потребують соціальної підтримки інколи
вони не мають можливості фізично звернутись до органу соціального захисту
та ЦНАПу для подання заяви та документів.
Натомість через Соціальний портал можливо дистанційно подати заяву та
пакет документів, відслідкувати рішення уповноваженого органу, а також мати
свій універсальний персональний кабінет, на кшталт особової справи, який
дозволить в подальшому надавачам соціальних послуг, незалежно від Вашого
місця проживання знати Ваші потреби та розуміти, які заходи соціальної
підтримки для Вас необхідні.
Для того, щоб подати заяву через Соцпортал достатньо мати цифровий
електронний підпис (КЕП) та здійснити кілька простих кроків:
1. Зайдіть на Соціальний портал soc.gov.ua та авторизуйтесь через
особистий кабінет (для цього необхідно мати КЕП);
2. Перейдіть в лівому боковому меню до розділу “Мої заяви” - оберіть
вкладку “Заяви”
3. У верхньому меню оберіть варіант “Заяви про надання соціальних
послуг”, а потім оберіть саму послугу
4. Заповніть усі дані та додайте запитувані документи (підвантажте
скановані версії файлів)
5. Перевірте заяву та підпишіть її електронним підписом