Відбулася чергова щотижнева апаратна нарада
Сьогодні, 30 листопада голова сільської ради Євген Бова провів щотижневу апаратну нараду, на якій підвів підсумки тижня, що минув та окреслив завдання на поточний.
Особливу увагу Євген Юрійович звернув на питання, пов’язані з формуванням бюджету громади на наступний рік. Запропонував у вівторок провести нараду з усіма бухгалтерами для вирішення завдань фінансового блоку та розподілу обов’язків.
Акцентував також увагу на наступних моментах:
- приведення у відповідність до плану соціально-економічного розвитку усіх програм сільської ради;
- актуалізація реєстру підприємців та перереєстрація підприємців на території громади;
- подання до Департаменту екології пакету документів для отримання співфінансування на проведення природоохоронних заходів: очищення р. Свинківка та придбання екскаватора;
- контроль за встановленням і підключенням артезіанських свердловин, доопрацювання автоматики на колонку біля Новоселівської свердловини.
Обговорили робочі питання.
Зокрема, у відділі соціального обслуговування населення, захисту прав дітей розпочали підготовку до Міжнародного дня людей з інвалідністю.
Начальник відділу загальної, організаційної та кадрової роботи доповіла, що на минулому тижні підготовлено розпорядження сільського голови про закріплення службових автомобілів за відділами; здійснено відшкодування перевізникам; придбано товари для гурткової роботи; мешканці громади повідомлені про роботу Контакт-центру.
Працівники КП «Турбота» на минулому тижні розвезли 4 причепи дров малозабезпеченим родинам; розпочали процедуру перереєстрації автотранспорту.
Начальник відділу освіти проінформувала присутніх про проведену підготовчу роботу для відкриття рахунків у Казначействі. Підготовлена документація по проведенню тендеру по закупівлі обладнання для харчоблоку і їдальні Новоселівської школи. Підготовлені посадові інструкції та розподіл обов’язків працівників відділу.
Агенцією місцевого розвитку подано 2 заявки на конкурс «Книга – громаді» та Благодійному фонду "Бібліотечна країна"; подано документи для реєстрації громадської організації; підготовлено підбірку конкурсних можливостей для школярів, працівників культури і бібліотек. Створено вкладку Контакт-центру на сайті для зв’язку з громадськістю.
За підсумками апаратної наради керівникам відділів та установ були надані відповідні доручення.
Базавлук Наталії: продовжити процедуру інвентаризації нерухомого майна; завершити організаційні процедури щодо встановлення лежачих поліцейських та щодо підключення газопостачання 2-х об’єктів: приміщення бувшої Нестеренківської сільської ради та Божківського будинку культури; викупу нерухомого майна в с. Божково, придбати плити під встановлення сміттєвих баків.
Ждан Інні: привести у відповідність кадрові документи, зокрема, переглянути всі посадові інструкції та положення про відділи з урахуванням нової структури виконкому; розробити трудові договори; скласти графік відпусток на 2021 рік; оформити документи по охороні праці.
Гресю Сергію: завершити процедуру перереєстрації службових автомобілів; здійснити вирубку аварійних дерев; облаштувати майданчики для збору відходів і довстановлювати сміттєві контейнери; встановити вбиральню за зупинкою в с. Божківське та огорожі на дитячий майданчик в с. Петрашівка.
Загребі Юлії: розпочати процес реєстрації громадської організації релігійного спрямування; розробити комплексну програму розвитку очолюваного нею відділу.
Поповій Юлії: вивчити можливість укладання нових договорів міжмуніципального співробітництва з новоствореними ОТГ для спільного фінансування СКП «Полтавський міжрайонний центр стоматології»; прийняти участь в обговоренні обласної програми з реалізації молодіжної політики на 2021-2025 роки; здійснювати поточну роботу по підготовці проектів на конкурси для залучення коштів.
Веретільник Наталії: скласти план роботи відділу освіти та навчальних закладів, які йому підпорядковані на 2021-2022 навчальний рік, проконтролювати завершення ремонту харчоблоку в Новоселівській школі та покрівлі в Мар’ївській школі, а також готувати акти приймання-передачі шкіл та садочку на баланс сільської ради.